مقاومت فلسطین آماده مقابله با رژیم صهیونیستی است

تعداد بازدید:۱۴۹۳
مقاومت فلسطین آماده مقابله با رژیم صهیونیستی است

«ابوالبهاء»، فرمانده یگان نیروهای ویژه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه (۲۲ خرداد ۱۴۰۰) به رژیم صهیونیستی هشدار داد که نیروهای مقاومت آمادۀ رویارویی با این رژیم هستند.

«ابوالبهاء» از داخل یکی از تونل‌های نیروهای مقاومت فلسطین در غزه گفت: «ما در این تونل‌های آزادی همۀ تلاش خود را برای بیشتر کردن قدرت رزمی خود به کار می‌گیریم. این تونل‌ها گورستان سربازان رژیم اشغالگر خواهد بود و دشمن قدرت ما را در داخل اراضی اشغالی فلسطینی خواهد دید.» وی افزود: «ما نقشه‌های دشمن در هدف گرفتن رزمندگان‌مان در این تونل‌ها را ناکام گذاشتیم و به دشمن می‌گوییم که آمادۀ آمدن به میدان هستیم.» فرمانده یگان نیروهای ویژه سرایا القدس اضافه کرد: «اینجا احساس می‌کنیم خیلی به قدس نزدیکیم و بنا بر مسئولیت خود از مردم فلسطین مقابل رژیم اشغالگر محافظت می‌کنیم.»

ابوالبهاء گفت: «آنچه در این مرحله مهم است، قدرت مجاهدان ما در زمینۀ کار میدانی قبل و بعد از نبرد شمشیر قدس است.» اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است.

منبع خبر: شبکۀ العالم

کلید واژه ها: نیروهای تونل فلسطین رژیم فلسطینی اشغالی


نظر شما :