ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگال ارتش مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۵ کد : ۴۴۲۲ اخبار دفاعی اخبار ملی اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۷۸
ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگال ارتش مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه (۲ شهریور ۱۴۰۰) با صدور پیامی از تلاش‌ها و مدیریت جهادی امیر سرتیپ «امیر حاتمی» و دیگر تلاشگران صنعت دفاعی، قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی

سلام‌علیکم

ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، یک دورۀ موفق و پرشتاب را تجربه کرد.

افزایش تحرک و قدرت رزم در حوزه‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، متناسب با تهدیدات اخیر و تحولات اساسی و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش مقتدر، جلوه‌هایی از پیشرفت‌های امیدبخش است که در سایۀ تدابیر و پشتیبانی جهادی آن امیر سرافراز و در پرتو تلاش خستگی‌ناپذیر دانشمندان صنعت دفاعی و همدلی و همکاری متخصصان ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان حاصل شده و موجب خشنودی فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است. وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با راهبرد‌های هوشمندانۀ مبتنی بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) علاوه بر تقویت توان دفاعی کشور، با دیپلماسی فعال و تعامل سازنده در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کرده است. حضور مؤثر در عرصۀ صنعت ملی و جبهۀ مقابله با کرونا و تأمین نیاز‌های ضروری مردم عزیز، صفحۀ درخشان دیگری از کتاب کارآمدی و خدمت‌رسانی وزارت دفاع در سال‌های مسئولیت آن برادر ارجمند است.

خدای بزرگ را به خاطر وجود چنین سربازانی کارآمد، مخلص و پادررکاب فرماندۀ عزیزمان، نایب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای (دامت‌برکاته) شکرگزاریم و با آرزوی موفقیت در سنگر‌های آیندۀ خدمت، صمیمانه از سال‌ها تلاش خستگی‌ناپذیر و مدیریت جهادی جنابعالی و آحاد تلاشگران صنعت دفاعی تشکر می‌کنم. همچنین از درگاه خدای متعال توفیق هم‌رزم ارجمند و متعهد، امیر سرتیپ آشتیانی را که با رأی اعتماد نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر و مهم وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را عهده‌دار خواهند شد، مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع خبر: خبرگزاری دفاع مقدس

کلید واژه ها: اسلامی جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی اسلامی ایران امیر امیر سرتیپ ارتش ارتش جمهوری ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری


( ۱ )

نظر شما :