قلب ابوظبی و دبی را هدف قرار دادیم

تعداد بازدید:۱۲۶۴
قلب ابوظبی و دبی را هدف قرار دادیم

«یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اظهار داشت: «در عملیات طوفان یمن-۳ عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف راهبردی در ابوظبی را به وسیلۀ موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.»

وی ادامه داد: «همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیلۀ پهپاد‌های صماد انجام شد.» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: «یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.» یحیی سریع افزود: «از آنجایی که تأسیسات حیاتی و راهبردی امارات همواره در معرض حملات ما قرار دارند، به شهروندان اماراتی و نیز اتباع خارجی مقیم این کشور هشدار می‌دهیم که در نزدیکی این تأسیسات حضور نداشته باشند.»

وی عنوان کرد: «نیرو‌های مسلح یمن در قبال تداوم تجاوز و محاصره‌ای که علیه یمنی‌ها اعمال می‌شود، دست بسته نمی‌ایستند. ما تا زمانی که محاصره و تجاوز متوقف نشود، به دفاع مشروع از خود ادامه می‌دهیم.» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش نیز در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از اجرای عملیات طوفان یمن -۲ در عمق خاک سعودی و امارات خبر داده بود.

منبع خبر: شبکۀ العالم

کلید واژه ها: یمن مسلح یمن نیرو مسلح یمن سخنگوی نیرو مسلح یمن امارات نیرو سخنگوی نیرو نیرو مسلح مسلح سخنگوی نیرو مسلح


نظر شما :