اطلاعیه شماره ۲(قابل توجه داوطلبان محترم آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) دانشگاه عالی دفاع ملی)

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۹ کد : ۶۶۶۰ اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۷۶۰۸
قابل توجه داوطلبان محترم آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) دانشگاه عالی دفاع ملی
اطلاعیه شماره ۲(قابل توجه داوطلبان محترم آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) دانشگاه عالی دفاع ملی)

اطلاعیه شماره ۲

قابل توجه داوطلبان محترم آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) دانشگاه عالی دفاع ملی

  1. پیرو انتشار اطلاعیه شماره ۱ مورخه ۰۱/‏۱۲/‏۱۴۰۱‬ به اطلاع کلیه داوطلبان محترم شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می‌رساند:

۲- داوطلبان محترمی که مراحل ثبت نام خود را انجام داده‌اند، جهت دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند از ساعت ۱۴۰۰ روز پنج شنبه مورخه ۱۸/‏۱۲/‏۱۴۰۱‬ لغایت ساعت ۲۴۰۰ مورخه ۲۰/‏۱۲/‏۱۴۰۱‬ به شیوه زیر اقدام نمایند:

مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه به نشانی: azmoon.sndu.ac.ir

توجه: داوطلبان گرامی می بایست اطلاعات کارت ورود به جلسه را به دقت مطالعه و هرگونه مغایرت در آن را تا ساعت ۱۸۰۰ مورخه ۲۰/‏۱۲/‏۱۴۰۱‬ به شماره تلفن ۲۷۳۵۲۲۴۶ اعلام نمایند.

۳- دانشگاه برای آن دسته از داوطلبینی که آزمایش کرونای خود و یا یکی از خانواده آنها مثبت می‌باشد مکان مجزایی را در داخل دانشگاه پیش بینی نموده است لذا داوطلبین عزیز هنگام دریافت کارت ورود به جلسه مراتب را به شماره ۲۷۳۵۲۲۴۶ اعلام نمایند تا در فهرست قرنطینه قرار گیرند.

۴- داوطلبان سازمان های لشکری و وزارت اطلاعات لازم است علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه، فرم اطلاعات زیر را پرینت گرفته و پس از تکمیل در روز آزمون تحویل مسئول حوزه امتحانی خود دهند.

۵- درب ورودی دانشگاه از ساعت ۰۶۰۰ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ به روی داوطلبان باز می‌باشد لذا داوطلبان گرامی سعی نمایند جهت جلوگیری از ازدحام درب ورودی قبل از ساعت ۰۸۰۰ در دانشگاه حضور بهم رسانند.

۶- در هنگام ورود به دانشگاه بروشور راهنمای حوزه امتحانی تحویل داوطلبان خواهد گردید تا هرچه سریعتر به محل حوزه امتحانی خود هدایت شوند.

۷- برای آن دسته از داوطلبانی که فاقد خودرو شخصی می‌باشند از درب ورودی تا حوزه امتحانی خودرو پیش بینی شده است.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: rlm ۱۲ rlm rlm ۱۲ rlm rlm ۱۲ rlm ۱۲ rlm ۱۴۰۱ rlm ۱۴۰۱ داوطلبان دانشگاه ورود کارت ورود


( ۵۵ )

نظر شما :