بیانیه‌ سالروز آزادسازی خرمشهر

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۴ کد : ۶۷۰۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۵۴
دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای را صادر کرد.
بیانیه‌ سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل، دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز سوّم خرداد سال ۱۳۶۱ از روزهای فراموش ناشدنی است؛ از روزهایی است که در تاریخ کشور ما و در تاریخ انقلاب اسلامی عزیز ایران می‌درخشد و نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است؛ روز پیروزی و نماد عینی ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و همبستگی پیروزی‌ساز آحاد مردم و وحدت نیرو‌های مسلح که درس آزادگی را در مکتب سید و سالار شهیدان فرا گرفتند.

اکنون که بیش از چهار دهه از آن حماسه تاریخ ساز می‌گذرد، حضور مقتدرانه کشور و انقلاب اسلامی ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی و تغییر موازنه سیاسی نظامی در نظم جدید جهانی به سود جمهوری اسلامی ایران از برکات عظیم این فتح الهی بوده و آن پیروزی گوارا، رمز ادامه و عمق بخشی حیات طیبه و ثبات امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

دانشگاه عالی دفاع ملی این مأموریت خطیر و مقدس را بر خود لازم می شمارد تا با پاس داشت این روز به یادماندنی، در جهت تبیین رشادت ها و فداکاری های عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر و دیگر عملیات های غرورآفرین دفاع مقدس قدم بردارد؛ چرا که بر این باور استوار است که بدون شک، این رویدادهای به یاد ماندنی هستند که آینده کشور را از هرگونه خطر مصون می دارند.

این دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به‌ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر و ایثارگران و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، دفاع از امنیت، دفاع از حرم و دفاع از سلامت، این روز عزیز را به تمامی رزمندگان سلحشور دوران پرافتخار دفاع مقدس، کلیه کارکنان غیور نیروهای مسلح و آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و رجای واثق دارد که این روز، تا همیشه تاریخ بر تارک افتخارات بی‌پایان این مرز کهن خواهد درخشید. ان شاءالله.

کلید واژه ها: دفاع دفاع مقدس ایران اسلامی ایران روز اسلامی پیروزی تاریخ


( ۴ )

نظر شما :