نشست خبری چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی

۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۸ کد : ۶۷۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۰۲
سردار سرتیپ دوم دکتر «حسن بختیاری» با اشاره به چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی، گفت: تاکنون در ۱۰۰ دانشگاه و مرکز علمی ۸۴ نشست استانی با حضور صاحبنظران و شرکت ۹ هزار نفر از نخبگان برگزار شده است.
نشست خبری چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل، سردار سرتیپ دوم دکتر «حسن بختیاری» رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی صبح امروز (یکشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲) در نشست خبری چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این مدرسه، کمک به افزایش حکمرانی کشور است؛ لذا در این رابطه در دو بخش آموزشی و پژوهشی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم.

دکتر بختیاری ادامه داد: تولید علم و دانش جدید و شناسایی نظام مسایل کشور و نیز کمک به حکمرانی برای پیاده‌سازی راه‌حل‌ها، فعالیتی است که در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دنبال می‌شود.

رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی افزود: همایش چهارم در امتداد سه همایش گذشته برگزار می‌شود؛ بدین‌صورت که در چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی به موضوع حکمرانی استانی یا به تعبیری محلی می‌پردازیم؛ بر این اساس، مراحل ابتدایی این همایش را از سال گذشته آغاز کردیم که طی آن در مراحل استانی تاکنون در ۹ استان همایش‌هایی را در راستای پنج هدف و پنج محور همایش برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: تاکنون در ۱۰۰ دانشگاه و مرکز علمی ۸۴ نشست استانی با حضور صاحبنظران برگزار و طی آن با شرکت ۹ هزار نفر از نخبگان، ۱۹۲ سخنرانی ارائه شده است؛ همچنین در هر استان مقالاتی در سطح استانی هم ارسال شده که برگزیدگان آن‌ها در روز همایش، ارائه خواهند داشت.

سردار بختیاری با بیان اینکه مقالات خارجی که به‌عنوان مقالات برتر در روز همایش معرفی می‌شود، مقالاتی از کشورهای چین و بنگلادش است، گفت: ۲۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده که از این میان، ۱۸۳ مقاله پذیرفته شده و از این تعداد ۹۴ مقاله مورد ارزیابی قرار گرفت تا از بین آن‌ها ۳۰ مقاله در روز همایش ارائه شود. از مجموع مقالاتی که قرار است ارائه شود، پنج مقاله در نوبت صبح و ۲۵ مقاله هم در نوبت بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: این همایش با سخنرانی وزیر کشور و یکی از نایب‌رئیسان مجلس شورای اسلامی افتتاح و با حضور استانداران کشور و شهرداران شهر‌ها ادامه می‌یابد و در اختتامیه هم حجت‌الاسلام والمسلمین «خسرو‌پناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

کلید واژه ها: همایش روز همایش حکمرانی عالی حکمرانی مدرسه عالی حکمرانی رئیس مدرسه عالی حکمرانی حکمرانی شهید حکمرانی شهید بهشتی مقاله مدرسه


( ۳ )

نظر شما :