تلاش برای آزادسازی گروگان‌های اسراییلی توسط رژیم صهیونسیتی یک دروغ محض است

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱ کد : ۶۸۳۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۹۶
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: هدف اصلی اسرائیل نابودی حماس است، آنها می‌گویند دنبال راهی برای آزادسازی گروگان‌های اسرائیلی هستیم و این یک دروغ محض است؛ اتفاقا آنها با بمباران، موجب کشته شدن گروگان‌های خود که در دست محور مقاومت اسیرند، می‌شوند.
تلاش برای آزادسازی گروگان‌های اسراییلی توسط رژیم صهیونسیتی یک دروغ محض است

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل دانشگاه عالی دفاع ملی، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ج.ا.ایران صبح دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در پنجمین جلسه جهاد تبیین که با حضور دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی در این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی ضربه فوق‌العاده و استثنایی را دریافت کرد و خودشان نیز بر این موضوع اذعان دارند. نماینده جهاد اسلامی فلسطین همچنین بیان داشت: این ضربه از زمان پیدایش رژیم صهیونیستی خصوصاً در این حجم از آتش بی سابقه بوده و نکته مهم تر آنکه رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۲ تاکنون نتوانسته است هیچ پیروزی را در هیچ صحنه ای به دست آورد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در زمانی که تلاش می کرد توان بازدارندگی خود را ترمیم کند این ضربه را خورد و تمام وجهه اش را از دست داد، افزود: صهیونیست‌ها خاک و خون مردم فلسطین و مسلمانان را حلال می‌دانند که باید با این دشمن که تمامی ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته بجنگیم.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ج.ا.ایران با بیان اینکه کشورهای زیادی در منطقه وجود دارند که آمریکایی ها می‌توانند به آنها تکیه کنند، با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: وضعیت اسراییل برای آمریکا متفاوت است زیرا رژیم صهیونیستی شریک راهبردی آمریکا است و می تواند از منافع آمریکا حمایت کند و از اینرو، آمریکایی ها به عنوان ناو هواپیمابر منطقه خاورمیانه به آنها توجه داشتند و از آنها حمایت می‌کردند هرچند اعتقاد داشتند اسرائیلی ها نیاز به حمایت جدی ندارد و می توانند از عهده خود برآیند و خودشان را نجات دهند. وی در ادامه ابراز داشت: اما امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی ضربه شدیدی از محور مقاومت خورد و کلید واژه این نبرد این است که اگر رژیم صهیونیستی به رژیمی تبدیل شود که نیاز به کمک داشته باشد دیگر از نظر آمریکایی ها شریک راهبردی محسوب نخواهد شد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کرد: البته رژیم صهیونیستی دو هدف را برای خود مشخص کرده است: اول نابودی جنبش‌های مقاومت به ویژه حماس در نوار غزه؛ و دوم آزاد سازی گروگان های خود که این موضوع یک دروغ محض است چرا که ما شاهد هستیم حملات دیوانه وار و بمباران ها موجب کشته شدن گروگان‌ها می شود و هدف اصلی آنها نابودی حماس است، هرچند حماس پیشنهاد تبادل گروگان ها را نیز مطرح کرد اما آنها قبول نکردند.

ابوشریف در پایان تصریح کرد این جنگ از نظر رژیم صهیونیستی جنگ مرگ و زندگی است و هیچ معنای دیگری ندارد، وی اضافه نمود: رژیم غاصب اسراییل، سرباری برای آمریکا و برای تمام سطوح انسانی و نظامی شده است، و این موضوع سبب شده تا آنها جایگاه خودشان را از دست بدهند.

کلید واژه ها: رژیم رژیم صهیونیستی صهیونیستی آمریکا فلسطین اسلامی فلسطین جهاد اسلامی فلسطین نماینده جهاد اسلامی فلسطین جهاد نماینده جهاد


نظر شما :